неділя, 20 березня 2016 р.

Бізнес-ідеї на херсонський манер

     20 березня відбулося вже шосте заняття у херсонській Бізнес-школі. Цей тренінг відрізнявся від попередніх тим, що саме з нього почалася безпосередня підготовка до написання учнівських бізнес-проектів.
       Розглянуті теми були водночас цікавими та серйозними. Підлітки дізналися про те, як знайти неповторну бізнес-ідею та як вдосконалити вже існуючу, що, започатковуючи кожний бізнес, попервах необхідно скласти профіль своєї цільової аудиторії, яка за допомогою реклами може цілком перетворитися на майбутніх покупців. Учасники тренінгу поглибили знання про способи реклами: як платні так і, що важливо для всіх стартапів, безкоштовні, а також провели мозковий штурм стосовно того, як зробити продуктивну рекламну кампанію.

     Виконавши інше практичне завдання, бізнесмени-початківці отримали в записі кілька цікавих бізнес-ідей, які, доклавши зусиль, можна цілком добре реалізувати.
     Наостанок школярі познайомилися зі структурою бізнес-плану, за яким згодом складуть власні проекти, а також залюбки переглянули кілька бізнес-планів випускників Бізнес-школи ІІ етапу.
    Аби було легше і веселіше започатковувати власні проекти, підлітки об’єдналися у творчу групу та разом склали проект бізнес-плану онлайнового магазину пахощів та ефірних олій, за якими жінки можуть на особистий смак створити парфуми для себе та своїх коханих.

Немає коментарів:

Дописати коментар